کرتین استخری

وبلاگ آراکس

کرتین استخری

وبلاگ آراکس

قیمت کرتین استخری

مورد استفاده در استخروان آبگرم قیمت کرتین استخری برای هتل، استراحتگاه، سالن آبگرم، آبگرم زیبایی، خانه، حیاط و غیره.

ضربه گیر شنا از جنس استنلس استیل. این ضربه‌گیر را در استخر خود قرار دهید، آن را با پمپ آب وصل کنید، سپس آب بر ماهیچه‌های شما تأثیر می‌گذارد تا به عملکرد ماساژ برسید

 برای حمام ضربه ای استخر با استفاده از قدرت ستون آب با سرعت بالا، برای ورز دادن گردن، شانه و پشت سر. می تواند پرین را بیدار کند، سردرد را کاهش دهد، لاستیک را خارج کند، ماهیچه ها را آزاد کند و درد شانه را از بین ببرد. شما را از کسالت و ناراحتی بیرون می آورد. با بهره مندی از هیپرتونیکی ماساژ هیدرودینامیکی، گرما و فشار به بافت عمیق منتقل می شود و در اطراف پخش می شود، سپس اعصاب را تسکین می دهد، احیا و شاداب می کند.

 یکی از ویژگی های ماساژ هیدرودینامیک فرکانس بالا است، فرکانس های مختلف، نقاط مختلف بدن را ماساژ می دهند که به آن ماساژ سه بعدی می گویند.

 یکی دیگر از ویژگی های ماساژ هیدرودینامیک پوشش ماساژ گسترده آن است.

ماساژ هیدرودینامیکی دارای این وظایف است: لایروبی مریدین، تسریع بازگشت خون، بهبود خون رسانی، تقویت پریستالسیس معده، کاهش یبوست، کاهش درد، تسریع انقباض عضلات شل، بهبود پوست زبر، افزایش کشسانی پوست، بهبود وضعیت بلفاروپلاستی پایین تر و سیاهی دور چشم، بهبود متابولیسم، لاغری و پرورش ذهن شما.

 مزایای ماساژ هیدرودینامیک در برابر ماساژ سنتی به شرح زیر است: شدت یکنواخت ماساژ هیدرودینامیک از آسیب دیدن اعصاب و عروق خونی جلوگیری می کند، می توانید در طول درمان استراحت کرده و استراحت کنید.

https://swimmingpool.en.made-in-china.com/product/BNonApexhihb/China-Swimming-Pool-SPA-Stainless-Steel-Massage-Bath-Impactor-Nozzle.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد