کرتین استخری

وبلاگ آراکس

کرتین استخری

وبلاگ آراکس

کرتین استخری

کرتین استخری از پشت بام

آیا سقف بتنی در پاسیو خود دارید که تا استخر امتداد دارد؟ اگر بله، پس در نظر داشته باشید که یک پرده باران روی پشت بام داشته باشید. آب به استخر شما می ریزد و پاسیو شما را به مکانی با آرامش عالی تبدیل می کند. می توانید با احاطه کردن استخر خود با تخت گل های زیبا به زیبایی بیشتری بیافزایید.


اثر مدیترانه ای

می توانید آب نما پرده باران را در سنگ ها و سنگ ها نیز نصب کنید. کرتین استخری این ویژگی را داشته باشید تا از دیوار سنگی یا سایر دکورهای سنگی که ممکن است کنار استخر خود داشته باشید بیرون بیاید. آب از پرده های باران یک حوض کوچک ایجاد می کند و زیبایی حیاط خلوت شما را افزایش می دهد.


پرده باران ساده

با نصب آن درست در کنار استخر خود یک ویژگی آب پرده ساده ایجاد کنید. یک قاب برای احاطه استخر خود داشته باشید و ببینید که پرده باران باعث ایجاد جادو می شود. آب استخر شما بازیافت می شود و دوباره به استخر شما می ریزد. این امر با استفاده از تیرهایی که ساختار استخر شما را احاطه کرده اند ممکن می شود. ایجاد آن ساده است و از نظر بصری جذاب است.


اشکال موجود چیست؟

این امکان وجود دارد که ویژگی آب پرده را سفارشی کنید تا آن را خطی، منحنی یا به صورت ماز درآورید. شما می توانید پرده باران را به عنوان یک آبشار در مقابل دیوار طراحی کنید. به عنوان مثال، می تواند به صورت آزاد در یک دهلیز نیز باشد. پرده های بارانی بدون پاشیدن آب هستند و به فاکتور شگفت انگیزی می افزایند. آیا شما برای صدای باران آرزو دارید اما در فضای حیاط خلوت کوتاه می آیید؟  کرتین استخری  برای این وضعیت بهترین هستند و دارای لبه مشخصی نسبت به آبنماهای معمولی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد